RICHARD SHOTTON // Döntésgyár
25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket.
DÖNTÉSGYÁR
25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket
A Döntésgyár áttekintést ad arról, hogy a viselkedéstudomány eredményei miként alkalmazhatóak a reklám és a marketing világában. A viselkedéstudománynak
fontos területét képezi a döntéshozatal tanulmányozása, ezért talán nem meglepő, hogy a téma a hirdetők és a reklámkészítők érdeklődésére is számot tarthat; segítségével hiteles és megbízható magyarázatot kaphatunk arra, hogy vajon milyen tényezők befolyásolják fogyasztói döntéseinket, miért választunk és vásárolunk meg bizonyos termékeket.
„Ez a kötet a fogyasztói magatartás megértésének Haynes-kézikönyve. Tessék vásárolni belőle egy példányt, és aztán venni még egyet, amit oda lehet adni a marketingszakmában dolgozók 97%-ának, akik túl fiatalok hozzá, hogy emlékezzenek rá: mire is való az a fránya Haynes-kézikönyv.”
Rory Sutherland, a Spectator rovatvezetője és az Ogilvy & Mather alelnöke
„A viselkedéstudomány évtizedek óta segít bennünket, hogy jobb, okosabb döntéseket hozzunk. Richard Shotton könyve megmutatja, miként lehet Daniel Kahneman és Richard Thaler Nobel-díjas pszichológusok meglátásait nem csupán a marketingkommunikáció területén, de a hétköznapi döntéshelyzetekben is hatékonyan alkalmaznunk.”
Dominik Imseng, a Chief Behavioral Officer és A Bogár forradalma című könyvek szerzője
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!