ANDY NAIRN // A szerencse stratégiája
40 jó tanács, hogyan szegődhet mellénk a szerencse a márkaépítésben.
A szerencse csupán egy hétbetűs szó az üzleti körökben. Nem esik róla említés a céges taggyűléseken; nem szerepel az éves jelentésekben. Nem bukkan fel tanulmányokban, nem képezi workshopok anyagát, nem találkozni vele önéletrajzokban. Pedig a szerencse minden sikertörténetben – és minden kudarcban – szerepet játszik.
Andy Nairn, a világ egyik vezető márkastratégája felidézi, mi köze volt egy kutyának a tépőzár feltalálásához; hogyan inspirálta a kis hableány az Amazon egyik híres kampányát; milyen körülmények között született meg Michael Jackson legnépszerűbb albuma, a Thriller. És ami még fontosabb: hogyan tudjuk észrevenni és felhasználni a szerencse által nyújtott előnyöket a márkaépítésben.
Érdekes, izgalmas, tanulságos történetei és esettanulmányai új megvilágításba helyezik a szerencse helyét és szerepét mindannyiunk számára – az üzleti és a való életben egyaránt.
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!